کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316430 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 10 موبایل به قابلیت مسدود کردن پیام و تماس مجهز می‌شود

براساس تصاویر فاش شده از ویندوز 10 موبایل، به زودی شاهد اضافه شدن قابلیت مسدود کردن تماس یا پیامک از سوی شماره‌ای خاص در سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت خواهیم بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛براساس اسکرین شات فاش شده از نسخه‌ی بعدی ویندوز 10 موبایل، این سیستم‌عامل بصورت طبیعی و بدون نیاز به نصب اپلیکیشنی، امکان مسدود کردن پیامک یا تماس از سوی مخاطبی خاص را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشنی که قرار است این کار را انجام دهد، ID & Filter نام دارد و کاربر از طریق آن می‌تواند عملیات مسدود سازی را کنترل کند.

ID & Filter

اپلیکیشن ID & Filter اطلاعاتی در باره‌ی ارسال کننده‌ی پیامک اسپم یا تماس‌های مزاحم نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر پیامک تبلیغاتی از سوی شرکت خاصی باشد، اطلاعات مربوط به آن شرکت را ارائه می‌کند. به کمک این اپلیکیشن حتی می‌توانید شاخه‌ی خاصی از کسب و کارها را مسدود کنید تا از سوی آن‌ها پیامک دریافت نکنید. به عنوان مثال می‌توانید شاخه‌هایی همچون تبلیغات، بنگاه‌های املاک یا تاکسی‌های و غیره را مسدود کنید.

هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن مایکروسافت چه زمانی برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل منتشر خواهد شد. ممکن است این اپلیکیشن به همراه بروز رسانی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل ارائه شود یا مایکروسافت پیش از آن در قالب یک اپلیکیش مستقل آن را در اختیار کاربران پلتفرم موبایل خود قرار دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32021 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/31 تعداد مشاهده: 2204
سافت گذر
نظرات بینندگان

AZ 1395/03/01 12:13
با سلام
همین الان هم قابلیت بلاک کردن و انبلاک کردن یک فرد در وین ۱۰ موبایل هست ولی اپی که قبلا مخصوص این کار بود و روی خود دستگاه ها از قبل نصب بود از دسترس خارج شده و قراره این بجاش بیاد.برای بلاک یا انبلاک کردن یک شماره باید رفت به phone که همون اپ شماره گیر هست و از قسمت history دستتون رو روی یک شماره نگه دارید و بلاکش کنید و یا اگه بلاک هست انبلاکش میشه کرد.